Pa kaže(m) - Napiši mi status da se malo nasmijem

Moj posljednji post na bivšem, a istoimenom blogu nosio je naslov 'Više, brže, kraće, još'. U čast kratkim pisanim formama, osvanuo je ovaj post. U nekom trenutku teške dosade 16. januara dvehiljadeičetrnaeste, odlučila sam pregledati svoju cjelokupnu facebookovsku ostavštinu i pritom naišla na svakakve objave. Odlučila sam selektirati one najzanimljivije. I sada po završetku ove godine, došlo je vrijeme da predstavim kolekciju statusa.

Predstavila sam ih ovako:

Dragi prijatelji, uviđam kako se potražnja za dozom smijeha putem mojih facebook statusa povećala unatrag nekoliko godina. Stoga je došlo pravo vrijeme da samo za vas ovdje selektiram one najbolje, a ujedno i najgluplje. Uživajmo zajedno - opet i opet i opet!

-----------------------------------------------------------------------------------

"September 13, 2014. at 7:29am · 

: Hodam gradom putujući na posao, gledam malo ekipu oko sebe i ne mogu se oteti dojmu da bih, da u ovom trenutku posjedujem baloner boje senfa, bila najveća faca u gradu."
------------------------------------------------------------------------------------

"October 24 at 6:53pm · Zagreb · Edited · 
  
: Nastava je počela prije tri tjedna. Čitavo vrijeme čekam da mi u referadi ispune indeks zbog nekoliko sitnica: 
a) kako bih se mogla diviti vlastitoj fotki jer sam po prvi puta ispala pristojno.
b) kako bih mogla produžiti članstvo u SC-u i dići ugovore na koje mi trebaju sjesti teško zarađeni milijuni.
c) kako bih saznala koje sam izborne kolegije izabrala prilikom upisa na fakultet. 

Naglasimo da čitavo ovo vrijeme ja živim u uvjerenju da sam odabrala tri izborna kolegija, a birali smo samo dva. Kontempliram oko toga koji bi to mogli biti te zaključim da imam izborne kolegije A, B i C. U redu. Ni na jedno predavanje/seminar nisam još otišla, 'ali fakat planiram idući put'. Za kolegij C odem na KONZULTACIJE kod profesorice kako bih prijavila svoju temu za esej i osjećam se ponosno što sam mrdnula malim prstom oko ovogodišnje akademske godine. 
Danas skupim indeks u knjižnici, gotov. Otvorim na popis kolegija i shvatim da su moji izborni kolegiji A i B. Što će reći da sam prekjučer bila na konzultacijama kod profesorice koja mi ne predaje te razgovarala o temama za kolegij koji ne slušam.....  

... Živjeli debili." 
------------------------------------------------------------------------------------------

"June 3, 2014. · Edited

: "Stiže nam vikend", obavijestili su nas maloprije na Otvorenom radiju. A danas je ako se ne varam utorak na svom početku...

... doista je sve stvar percepcije."
-----------------------------------------------------------------------------------------

"June 5, 2014.

: Tri reda mliječne čokolade, tri čokoladna keksa i trećina vrećice čipsa od paprike.

Eto... Drago mi je da je još jedan kvalitetan obrok iza mene."
-------------------------------------------------------------------------------------------

"June 13, 2014.

: Glup je potez izaći van bez kišobrana znajući da će tijekom dana pasti kiša. NO, još je gluplja situacija kad kisneš po zagrebačkim ulicama jer si zaboravio da si dakle ipak ponio kišobran sa sobom.

... To mi je bila prva misao kad sam sada izvadila kišobran iz jučerašnje torbe."

----------------------------------------------------------------------------------------

"June 22, 2014.

: Danas se ostvarila najveća hrvatska noćna mora... Praznik je pao na nedjelju."
---------------------------------------------------------------------------------------

"July 11, 2014.

: Jučer sam stigla doma nakon cjelodnevnog landranja uokolo. Dok se spravljao objed, poslužila sam se s dva keksa. Zatim sam objedovala. A onda je na red došao moj omiljeni, ovaj put legitimni dio - desert. Malo kolača. Nakon što sam sjela na kauč, grizla me savjest zbog toga što sladoled stoji u ledomatu netaknut. Brzo sam ispravila i tu nesmotrenost. Danas mi je iskočio prištić. Mission accomplished."
----------------------------------------------------------------------------------

"July 22, 2014. · Edited

: Baš mi je drago što se mater Zdravka zbog ružnog vremena vratila dva dana ranije s mora. Posebno zato jer sam umalo zaboravila kako izgledaju njezine sugestije za moje odjevne kombinacije.

- E Zdravka, da obučem marte?
- Ma daj Matina što ti je, nećeš valjda po ljeti nositi marte. Stalno ih nosiš, mani ih se više.
- Okej. A da isfuram sako?
- Ne treba ti sako, nije vani toliko hladno.

Eto, baš mi je drago da vani lijeva kao iz kabla, a ja nosim balerinke i košulju bez sakoa. Obje stvari su naravno mokre.

Aj' Zdravka, tenks na još jednom dobrom savjetu."
----------------------------------------------------------

"May 1, 2014.

: Zdravka, moja majka, išla je jučer u Getro ne bi li kupila dva tanjura i grabaljku za okretanje hrane. Kupila je dakle dva tanjura, međutim nije bilo grabaljke... pa je umjesto toga kupila bicikl.

... Živjela Zdravkina neprocjenjiva logika."
--------------------------------------------------------------------



"April 16, 2014.

: Moja riznica s milijunima je gotovo presušila, pa ako netko krije neko dražesno radno mjesto idealno za dobrog čovjeka poput mene, dopustit ću vam da mi ga šapnete na uheco pa da počnemo zgrtati lovu. Hvala vam unaprijed, nimalo se ne šalim, podržite pripadnika jelkovečke manjine. I još jednom zahvaljujem.

Matina Tražim Posao Tenžera" 
--------------------------------------------------------------------

"September 19 · Edited · 
  
: Čekam bus na autobusnoj stanici i odlučim sjesti na ljuljačku dok ne dođe. Nisam ni sjela, a bokovi su mi zapeli među metalnim šipkama kojima se guzičice njišu na tom trulom komadu drveta. Ostanem u nevjerici sjediti nekoliko minuta, a onda se preselim na klupicu, valjda kako i priliči ODRASLOJ osobi. Pa kakve su to bejbi ljuljačke, razmišljam. Što, zar se odrasle osobe više ne smiju ljuljati? Ono, jel' ovo neki statement Holdinga ili tvrtke koja je postavila ove ljuljačke? Potiho nam guše djetinju radost... Ali srećom, kod mene nada umire posljednja...  

... Pronaći će moja guzica ljuljačku u koju će se moći smjestiti, tako mi svega." 
--------------------------------------------------------------------- 

"November 10 at 9:31pm · Zagreb · 
  
: Znaš da je krenula sezona kolokvija kad se uhvatiš kako na Googleu pregledavaš fotografije 'dogs in blankets'..." 
--------------------------------------------------------------- 

"November 14 at 11:10am · Edited · 
  
: Jutros se vozim tramvajem na Smotru Sveučilišta i usput furam divovski handmade okvir za promociju Globala gdje će se ekipa fotkati. Džepovi mi po običaju krcati, ali ne novcima nego gluparijama. U nekom trenutku, krenem prema vratima i iz džepa mi ispadne moj poznati maleni starački češljić. Pokraj mene stoji djevojka, a pokraj nje starčić. Ona također primijeti da je ispao češalj i odmah, ni ne pogledavši me, obrati se starcu s "oprostite, nešto vam je ispalo". U tom trenutku poraza, saginjem se i posežem za češljićem te govorim "ovo je moje.". Muk s moje lijeve strane....  

... ovo je prvi put da me moj starački češljić posramio." 
------------------------------------------------------------- 

"March 31, 2014. near Zagreb · Edited

: "24 sata i burek sa sirom, Konzum akcija

Samo u ponedjeljak 31.03.2014. godine u Konzum trgovinama potražite akciju, novine + burek ili točnije, dnevne novine 24sata i burek sa sirom po akcijskoj cijeni od 8.99kn."

Mislim da sam upravo umrla i završila u paklu."
---------------------------------------------------------------

"March 6, 2014. · Edited

: - Neka djevojka: Ej curo! Curo!
- Ja: (skidam slušalicu) : Da?
- Ona: Ti putuješ sad ovim studentskim busevima?
- Ja: Da?
- Ona: (pruža mi Digestive kekse s čokoladom)
- Ja: Pa zašto to? Hvala puno!
- Ona (smiješi se) : Isus te voli.

... And so the journey may begin."
---------------------------------------------------------------

"November 29, 2010

: Bljuje mi se od ovih keksa koje jedem što ne znači da neću isprazniti cijelu posudicu."
-----------------------------------------------------------

"July 24, 2010

: Ne dolazi ti tramvaj? Zapali cigaretu, doći će."
---------------------------------------------------------

"November 12, 2010

: Jel' ima tko za posuditi 300 kuna? Može i 300 eura."
------------------------------------------------------

"November 23, 2010

: Moj predivni ten je još jednom rekao 'doviđenja'."
 -----------------------------------------------------------

"October 24, 2010

: Ego mi je ful porastao u zadnje vrijeme. Aj', bar nešto kad već sise nisu."
----------------------------------------------------------

"March 23, 2011

: Vratilo se ljeto na moje pazuhe."
-----------------------------------------------------------

"February 22, 2011

: Na kavi, pijem čaj."
------------------------------------------------------------

"February 3, 2011

: Da moj dečko nosi 'majlonke', otkinula bih mu noge."
-------------------------------------------------------------

"December 2, 2012

: Osjećam se tako fit kad dan započnem jabukom."
----------------------------------------------------------------------------- 

"December 25, 2012

: Znači mater i ja smo doma, prežderavamo se čitav dan. I onda se u nekom trenutku dogovorimo da je za danas dosta s prejedanjem. Da bi, eto, Zdravka zaspala oko 20h, a ja kradomice išla isprazniti pola kuhinje. Ah, te male blagdanske varke."
-----------------------------------------------------------

"November 26, 2012

: Butine su mi iz dana u dan sve šire, a ja ni kriva ni dužna."
---------------------------------------------------------------------

"October 12, 2012

: Koliko čestitki buraz e. Nadam se da ću dobiti jednak broj poklona, dakle otprilike 850."
 -----------------------------------------------------------------------

"December 1, 2012

: Super spika - poždereš bijelu čokoladu u 0:26 u noći i nakon toga se počastiš jabukom samo zato da umiriš savjest i kažeš si: "a dobro, pa pojela si jabuku Matina, ona je zdrava."
---------------------------------------------------------------

"November 13, 2012

: Valjda samo u Jelkovcu postoji frizerski salon u kojem je dozvoljeno pušenje."
-------------------------------------------------------------------------------

"August 27, 2012

: Awkward moment kad prilikom ulaska u trgovinu kažeš 'doviđenja'?"
-----------------------------------------------------------------

"July 19, 2012

: Ide mi se na cugu, ali nemam prijatelja pa bi to moglo predstavljati problem."
----------------------------------------------------------------

"September 28, 2012

: Awkward moment kad tuđi komentar na tvoj status ima više lajkova od njega."
 ------------------------------------------------------------------------

"June 28, 2012

Ničijoj šali se ne nasmijem od srca kao svojoj vlastitoj."
------------------------------------------------------------------

"June 18, 2012

: Hrvatska nije prošla na europskom nogometnom prvenstvu. Hrvatica Matina nije prošla ispit iz statistike. Slučajnost? Ne bih rekla!"
-------------------------------------------------------------------

"September 16, 2012

: Današnja udarna vijest u 24 sata jest kako je sedamnaestogodišnjak od 145 kila uspio u 10 mjeseci smršaviti 92 kile. Bože, kako smo mi bezbrižna država."
 ---------------------------------------------------------

"February 14, 2012

: Na fejsu imam 517 prijatelja - od toga su mi 500 najbolji frendovi, a 17 mi je tak tak."
-------------------------------------------------------------------

"January 22, 2012

: Gubim vrijeme koje nemam."
--------------------------------------------------------------------

"September 13, 2012

: Awkward moment kad vlastitu kosu upotrijebiš kao konac za zube."
 -----------------------------------------------------------------------

"January 10, 2012

: U PBZ banci zaštitar raskićuje bor."
--------------------------------------------------------------------

"July 30, 2012

: Nekad sam u kravu, nekad sam u privu."
 ------------------------------------------------------------

"July 10, 2012

: Dakle, žena za pultom u SC-u me pita želim li da mi izvadi jedan ugovor. Ja dam potvrdan odgovor i ona mi izda ugovor na ime MASLAĆ, IVANA. Okej, ajd hvala što si izašla u susret."
 -----------------------------------------------------------

"September 10, 2012

: Jeseni, dođi i spasi me."
 ------------------------------------------------

"December 21, 2013 · Edited

: Fantastičan prizor - ekipa se ide van zabavljati, nose se vrećice pune alkohola. Ja stojim na tramvajskoj stanici i jedem bananu. Forever alone Tenžera."
------------------------------------------------------------------- 

"June 22, 2012

: Idem spavati da ne moram otvarati novi smoki."
 ----------------------------------------------------------

"March 18, 2012

: Awkward moment kad u Sesvetama pročitaš natpis 'slušajte sve, samo cajke ne'."
-----------------------------------------------------------------------------

"March 16, 2012

Slušaj vic - Čekam ja na zagrebačkoj stanici i tramvaj mi dođe na vrijeme."
 ------------------------------------------------------------------------

"June 16, 2012

: Sredina lipnja, autobus brze linije Sesvete-Dubec. Reklama unutar busa: 'Najbolji izbor za Vaš blagdanski stol - Ledo Bakalar. Sretne blagdane želi Vam Ledo!' Aj' hvala Ledo, i mi tebi."
 ------------------------------------------------------------------------

"June 4, 2012

: Otvoreni radio već satima pušta genijalne pjesme pa čekam pad kvalitete glazbenog programa kako bih mogla početi učiti."
----------------------------------------------------------------------

"October 24, 2013

: Još je deset minuta preostalo do polaska autobusa s Glavnog kolodvora. Vozač autobusa ljulja se na ljuljački i puši cigaretu s blagim smješkom na licu."
-----------------------------------------------------------

"September 8, 2013

: Awkward moment kad se s dvije mušterije smiješ trećoj..."
--------------------------------------------------------------

"December 15 at 12:27am, 2014. · Zagreb · Edited · 

: Već drugi mjesec sa mnom u Lushevom timu radi Jelena koja inače živi u Americi. Ne mogu reći da znam zašto je sada privremeno u Hrvatskoj, ali mislim da je možda zbog dečka. U svakom slučaju, dobro govori hrvatski, ali s pojedinim segmentima vokabulara ima problema.
Jelena: Iva, što znači riječ 'gamad'?
Iva: Od koga si to čula?
Jelena: Od Matine.

Drago mi je da širim Jelenin vokabular iz dana u dan."
---------------------------------------------------------------

"December 12 at 7:57am, 2014. · 

: Jutros
jutros nas je dočekao mraz
ali ne djed"
-----------------------------------------------------------------

"October 26, 2013

: Dakle, dođem doma i poželim se malo fotografirati. Uzmem fotić i ubacim dvije baterije. Ništa. Ubacim ja redom preostalih pet. Sve baterije neispravne. Okej, nije bed, imam dva mobitela. Oh, ništa ni od toga jer ni jedan mobitel nije turboubermegapametan pa svaka fotka ispadne preusrano. Nije bed, imam kameru na laptopu. O joj, mislim da ništa od toga Matina, jer si u maniji brisanja nepotrebnih programa izbrisala i onaj za fotkanje. Ma dobro, imam kućnu kameru kojom se može i fotografirati. Haha, dobra šala Matina, no ne večeras. Kamera je prazna i trebalo bi ju napuniti.

Okej, život me porazio... idem spavati. — feeling defeated."
 --------------------------------------------------------------------------

"December 5 at 7:19pm, 2014. · Edited · 

Koliko slatka scena kad sinčić nagovara mamu da mu kupi tipa čokoladni muffin ili fornette, a ona mu laže da je unutra mrkva.
Sin: Mamaaaa, ja bih ovo.
Mama: Mrkva ti je unutra, nećemo to uzeti.
Sin: A nijeee!
Mama: Je je.

Sin: A mama, nijeeeee mrkva unutraaaa!

Mama: Je!!!"
-----------------------------------------------------------------------

"August 20, 2013

: Kad na košu za smeće ugledaš ružičaste gaćice, znaš da je jučer nekome bilo veselo. Moj Jelkovec.
 -----------------------------------------------------------------------

"December 2 at 2:36am, 2014. · Zagreb · 

: Drago mi je da mi se evo najzabavnije stvari događaju upravo nakon dva sata u noći. Dovršim dva kipa i rek'o idem riješiti još dva koja čekaju u golotinji da ih se odjene. Bračni par u svečanim odorama. On u odijelu, ona u vjenčanici. Očito se ložim na vjenčanice pa sam naravno krenula od njezine bogate haljine. Dok stavljam odjeću, primijetim da sam joj kožu obojala presvijetlom nijansom jer je žena poprilično iskvarcana. Ali lijepim ja i dalje. Tkanina na tkaninu, nabor na nabor, sranje na sranje. Iako mi vrag ne da mira s tom presvijetlom bojom kože, stavim ja njoj i kosu. I onda demon u meni pobijedi i zaključi "ma daj Matina, obojaj nanovo kožu."
Što reći? Obojala sam kožu NANOVO, puno tamnijom nijansom, pritom pazeći da ne zaserem:
a) bijelu odjeću
b) već nacrtanu šminku
c) kosu
d) njezinog muža koji sjedi uz nju
e) njezinu tetovažu na ramenu

Budimo realni, mislili ste da ću reći da sam zasrala sve od toga. Ali, ispalo je da sam bila toliko precizna da sam samo malo zasrala tek dvije stavke. Odnijela sam pobjedu već na početku decembra... život mi je dao limune, a ja sam od njih napravila limunadu...
.... idem spavati."
---------------------------------------------------------------------

"December 4, 2013 near Zagreb

Dobrodošlica djedice za fotonovinare na Branimirovoj tržnici: "Došli su budući lažovi." Vooolim svoju buduću profesiju."
 -----------------------------------------------------------------------

"November 28, 2013

: Danas je bilo ful radno - usisala sam prašinu u čitavom stanu, pospremila sobu, u dva navrata oprala suđe, oprala štednjak, pogledala dva termina Dnevnika, pogledala dvije epizode turske sapunice 'Milost' i prvi put u životu ispekla dražesne kolačiće od cimeta. U to vrijeme pročitala sam negdje 12 stranica skripte od njih ukupno 6928. A onda sam se malo umorila, pa sam odspavala...

Jedva čekam idući kolokvij."
--------------------------------------------------------------------

"November 29, 2014. · 
  
: Nisam se nikad našla u prilici da ispričam priču za laku noć, ali evo mojeg prvijenca koji mi se sam nametnuo prije dvije i pol minute. Pa kaže ovako -
Dođeš doma s posla i landranja uokolo nakon ponoći, a gladan kao svinja. Pojedeš sve u kuhinji. Potom želiš umrijeti. Kraj priče.
Čini se da nisam idealan čovjek da nekoga uspavam, ali sigurna sam da će iduća priča biti bogovska."

--------------------------------------------------------------------

"May 26, 2013

: Tisak od sada uz grickalice, pića, žvake i tiskovine te igračke i cigarete vrši i uslugu kopiranja. Na njemu možemo puniti naše prijevozne kartice. Možemo i preuzimati te slati poštanske pakete. Ozbiljno ću se uvrijediti ako kroz mjesec dana gaće još uvijek budem kupovala u dućanima."
 ---------------------------------------------------------------------

"November 11, 2013

: Zapuva vitar, a Thompsona nigdje."
-----------------------------------------------------------------

"October 8, 2013 near Zagreb

: Upoznam li JOŠ KOJU NOVU OSOBU i saznam da je teški licemjer i glumac, idem u planine čuvati ovce. Iako se ne bih čudila da mi i ovca počne prodavati neke glupe spike kako je krenulo."
-----------------------------------------------------------------------

"March 8, 2013

: Offertissima uvijek učini da se osjećam kao bogat čovjek. Za 20 kuna izađem iz dućana s 3569 artikala. Offertissima, ljubavi moja."
---------------------------------------------------------------------------

"March 5, 2013

: Današnji mi je dan bio toliko bezbrižan da mi je najveća tegoba bila što mi se žvaka toliko ukrutila da nisam mogla napuhati balon."
 -----------------------------------------------------

"September 21, 2013

: Čovjek odjeven u Djeda Mraza i sa sunčanim naočalama na očima šeće po Zrinjevcu. Moj je život ponovno dobio smisao."
-----------------------------------------------------------------------------

"August 22, 2013

: Večeras sam na putu doma vidjela: djevojku i mladića koji su oboje nosili ružičašte hlače jednake nijanse, mladića odjevenog u pončo i sa slamnatim šeširom na glavi, maloljetnika koji je doslovce od glave do pete bio uređen kao Justin Bieber (pritom mislim i na frizuru i vojnički lančić, te decentni križ oko vrata), djevojku u kožnim čizmama do koljena i kosom natapiranom do te mjere da ozbiljno sumnjam na periku te pretilu ženu odjevenu u opravu za trbušni ples, istetoviranih ruku kako zagrljena s još starijom ženom za koju pretpostavljam da joj je majka loče pivo na tramvajskoj stanici. A sad neka mi netko otkrije gdje je ljetni halloween party da se i ja pridružim."
------------------------------------------------------------------------------

"February 16, 2013

: Tko rano rani, sjedi i čeka da se svi ostali probude."
 ----------------------------------------------------------

"July 26, 2013

: Za vikend temperature do TRIDESETIOSAMSTUPNJEVA?! Ubijte me odmah i bacite truplo na lokaciju po vlastitoj želji. Zapravo, ne odmah, do 16h mi traje smjena na poslu, nakon toga sam slobodna."
----------------------------------------------------------------------------------

"June 30, 2013

: IZVJEŠTAJ IZ RATA, UPS PARDON IZ ZAGREBA DAN PRIJE ULASKA U EU: u gradu je opsadno stanje, ulazim u svaki tramvaj koji vozi, ovak' iz zajebancije da vidim hoće li me odvesti jedan ili dva metra niže. Karte umalo pregledava murja, a ne zetovi kontrolori jer ih baš ima na svakom uglu. Gradom hoda masa Alžiraca i crnaca jer su valjda svi već uselili s ulaskom u Uniju. Gradom voze blindirani crni automobili i sve me nešto strah. Aj', barem Lidl dijeli besplatnu hranu..."
-------------------------------------------------------------------------

"June 13, 2013

: Frajer u Intersparu stoji na blagajni i blagajnica mu nudi čokoladu kao dodatni proizvod.

- Želite li čokoladu uz to?
- Kakve imate?
- Bijelu i mliječnu.
- Može bijela. Što ste ono rekli, kakva je druga?
- Mliječna.
- Aha... a s čim je?

A ONO, S BLITVOM."
----------------------------------------------------------------------

"May 27, 2013 near Zagreb

: Awkward moment kad ti susjedi ukradu otirač i zamijene ga s nekim ofucanim. Moj Jelkovec.
---------------------------------------------------------------

"April 18, 2013

Matina: Da ti netko ponudi kućerinu s odlično uređenim interijerom potpuno besplatno, bi li pristala da ti zauzvrat odreže lijevu nogu? 

Mislava: Dokud?"
---------------------------------------------------------------

"January 15, 2013

: Odlučila sam - ako padnem negdje, ostat ću ležati dok me netko ne pokupi."
-----------------------------------------------------------------

"January 14, 2013

: Vani je kaos, a ja svejedno zapanjujuće dobro izgledam."
------------------------------------------------------------------------------ 

Primjedbe

Popularni postovi