.... And never forget - fuck toys, guns for everyone!

Oduvijek sam bila veliki fan igračaka. I danas, u svojoj 24. godini, uspiju mi izmamiti osmijeh na lice. Ali samo kul igračke, da se razumijemo. Kao dijete imala sam zavidnu kolekciju igračaka iz McDonald'sovih Happy mealova i Kinderjajca. U međuvremenu se sve to nekako podijelilo, izgubilo i nestalo. Danas se povremeno počastim nečime od toga, ali moram priznati da je konzumerizam učinio svoje što se tiče njihove kvalitete. Igračke su postale, jednostavno rečeno, teško sranje. No da ne ulazim sad u digresije, osvrnut ću se na to kako mi bude posebno toplo oko srca kad na policu u sobi isfuram novu igračkicu. Kinder jaja su za tako nešto najpraktičnija. Em je ukusna čokolada, em je unutra neka igračka, em je sve to brzo za požderati i složiti u hodu. I još stane u svaki džep.

Fak jea?

Prijatelji i poznanici me zbog tog mojeg guilty pleasurea često poistovjećuju s djetinjastom i neozbiljnom ličnošću. Ja se, međutim vidim kao svojevrsna kolekcionarka. Manut ću se odmah nove digresije i pojasniti zašto sve ovo pišem. Naime, prije nekoliko mjeseci, u trenutku dok sam na piću s prijateljima odmotavala to čokoladno dvobojno jajce, prijatelj je sa mnom podijelio zanimljivost koja me osupnula. Možda ste to znali, a možda i niste, ali – KINDER JAJA SU ZABRANJENA U AMERICI.

Na Yahoo Answers nalazi se ovakvo objašnjenje: Dva su razloga zašto su ove slastice ilegalne. Prva je opasnost da se djeca uguše sitnim dijelovima igračaka. Osim toga je tu i Federalni zakon o hrani, lijekovima i kozmetici u kojemu je od 1938. zabranjeno da se unutar hrane skrivaju nejestive stvari. OSIM ako pritom nisu funkcionalne. Večernji list čak tvrdi da je kazna za pokušaj unošenja Kinder jaja u SAD oko 14.000 kuna po komadu.



Ne mogu objasniti zašto, ali nakon što sam doznala ovaj podatak, u glavi mi se pojavila scena iz nekog dokumentarca koji je prikazivao dražesnu američku obitelj. Mater, ćaća, sin jedan, sin drugi i ćerka. I svi zajedno s entuzijazmom drže svaki svoju pušku te pucaju u streljani. Jer naime, roditelji su sinčića i kćerkicu odlučili uvesti u taj čaroban i nadasve nepredvidljiv svijet oružja. Nevjerojatan je prizor i oduševljenje na licima klinaca koji s veseljem upijaju praktično znanje iz streljane. Prema Washington postu, 30 saveznih američkih država nema dobno ograničenje kad netko može posjedovati vatreno oružje. Od preostalih je raspon godina od 14 do 21. Baš me zanima kako bi to dvoje djece reagiralo da su im roditelji umjesto puške doma isfurali dva Kinderjaja. 'Oh come on dad, are you retarded? What am I supposed to do with THAT?!', rekao bi bijesni mali Amerikanac. A onda bi se oglasila njegova sestrica. 'Yeah daddy, fuck toys, we want guns!'  Upravo ovdje leži jedna od mnogih perverzija svijeta. Zašto bi si slagao aviončiće i čovječuljke iz Kinder jaja kad možeš slagati nove metke u bubanj svojeg Colta? Maloj Colt, a dečku M-16 da ne izgleda glupo.

To je dakle, percepcija buntovništva. Ja koja bez problema već petnaestak godina samostalno i bez prepreka kupujem Kinderjaja, u Americi bih bila smatrana odmetnicom. Baš me zanima je li itko ikada završio u zatvoru zbog krijumčarenja Kinderjaja. Kao:
- Zbog čega si ti ovdje?
- Ma, izmasakrirao sam desetak nepoznatih ljudi u trenutku bunila. Ti?
- Kinderjaja.
- Uh, hrabro!


Nadam se da ovaj dijalogić nikome neće biti degutantan. Ali takav je život, degutantan i grozan. Baš kao i... Kinderjaja u Americi!


Primjedbe

Popularni postovi