Halo tata? Jesam, ja sam

Uobičajena jutra. Nakon buđenja, ide mijenjanje pelene. Potom malo igre po stanu i neka klopa. Obrok NK po novom redovito potjera pa se iskrca u prekrasnu čistu pelenu, baš kako je najljepše. Ponovno smo na mjestu gdje se nerado svakodnevno sudaram s realnošću. Posrana pelena. Poliježem je na prematalicu i krećem u akciju. Ona se odguruje nogama i rukama pokušava uhvatiti komade spolovila. Kad posegne rukom, podviknem "ne", a ona zaurla od smijeha. Ja opet, a onda i ona. Drugim riječima, zajebava na prematalici.

izvor: www.thoughtco.com

Zazvoni mi telefon. Stavim si malenu šaku na početak ušne resice jer još uvijek nisam u stanju naciljati uho."Halo? Halo tata? Jesam, ja sam. Evo, mama me upravo presvlači u kupaonici. Jela sam bananu ujutro, sira i vrhnja. Pila sam i vode. E da, pojela sam i malo kruške jer sam je zamijenila za jabuku, ostalo sam pobacala po podu pa sam gledala mamu kako briše. Bilo je dobro.

Šta ti radiš? Ne razumijem uopće što si mi rekao. Čekaj, ponovi? Nisam te čula jer mama viče "fuj, odurno". Aha aha. Malo sam razbacivala igračke po stanu. Konkretno, zavitlala sam onu drvenu kuglicu što ih imamo tri u tri različite boje ispod kauča. Pokušala sam doći do nje, ali nisam uspjela. Ali realno, da sam i došla do nje, znaš da bih je samo bacila na drugo mjesto. E da, potrgala sam nekoliko listova one lijepe Winnie Pooh slikovnice. Nešto sam i pojela, ali su mi rupčići bili daleko ukusniji. Haha, fora je bilo ujutro, uvijek se rado budim prije sedam ujutro s prvim zrakama sunca.

Ah... kakvo opuštanje ovako gologuza. Mama me pušta da se guzovi malo zrače, to mi je najdraže. Animira me nekim glupim igračkama da se ne odgurujem nogama i ne mašem rukama. Haha, show, tako mi je drago da nisam na njezinom mjestu. Nego, što ti još moram ispričati? Aaaaa da, jutros kad si odlazio na posao si slučajno vrata od hodnika ostavio otvorena pa sam brzo otišla napraviti nered. Mama je prala suđe pa nije primijetila. Uglavnom, srušila sam jednu policu s cipelama, razbacala jednokratne uloške za cipele i srušila ključeve. Polizala sam i malo potplata tvoje čizme. Nije neki okus, papuče i dalje drže prvo mjesto.

Uh, oh. Oprosti, mama mi je stavljala pelenu pa me izokretala kao vreću krumpira. Ok sam, nema panike. Nešto sam ogladnila. Hm, što mi se jede? Nemam pojma... mislim da neću ništa što mi mama ponudi. Zapravo, hoću. Ali samo ako mi dopusti da sama nabodem vilicom i prinesem ustima! Fora je to. Neki dan sam počela s tim. Čini mi se da mamu malo nervira što se igram hranom. Zato sam danas cijelu posudicu prevrnula na pod i onda štramplama obrisala sve ulje. Bilo je za-kon. Jedva čekam reprizu! E da, reci mami kad dođeš doma da stavlja malo previše omekšivača u odjeću, ove štrample se osjete ono do prizemlja. Tenks tata, znala sam da ćeš shvatiti. Ipak sam gunđalo na tebe, kužimo se mi.

Morat ću prekinuti uskoro. Uglavnom, šta sam ti još htjela reći? Popila sam danas jedno 160 grama mlijeka dok sam ležala na kuhinjskom podu. Pila sam ga kao da nema sutra, prepreukusno je. Još uvijek razmišljam o njemu. Mislim da ću zahtijevati još jednu bočicu. Jedva čekam da baka dođe da se malo igramo i da me nosi po balkonu i daje mi da dodirujem sve u što uprem prstom. Jučer mi je dala da uzmem dva upaljača. U svaku ruku po jedan. Pokušala sam je animirati da mi treći stavi u usta jer su mi obje ruke bile zauzete, ali nije htjela. Umjesto toga mi je pokazivala kako izgleda vatra. Ali ok, to sam već vidjela, mama mi je pokazala neki dan. Haha, super se zabavljam dok te nema. Ups, možda ti to nisam trebala reći.

Ništa, moram ići sad, mama me mora odjenuti. Čujemo se, vidimo. Budi mi dobar."

izvor: www.cellcode.us

U kutijicu s njezinim četkicama za zube odložim Pezovu Lisu Simpson kojom sam je zabavljala da uspijem u miru promijeniti pelenu. Navučem na nogu jednu nogavicu od štrample. NK trzne nogom i skine je. Značajno me pogleda, zastane na trenutak. Odloži sa strane šakicu koju je do tada držala tobože na uhu. I nastavi zajebavati na prematalici.

Primjedbe

Popularni postovi